Vrátenie a reklamácia
Ako postupovať pri výmene tovaru?
Ak Vám nesadla veľkosť alebo chcete vymeniť tovar za iný, tak ponúkame jednoduchý systém výmeny balík za balík. Aký je postup?
Či už chcete vymeniť rukavice, topánky alebo oblečenie, základ je komunikácia. Dajte nám vedieť, či sa jedná o zlú veľkosť alebo farbu, poprípade iné nedostatky.
Následne nachystáme správny produkt a odošleme ho.
Kuriér so správnym produktom príde k Vám a bude očakávať balík na výmenu. Balík stačí iba zabaliť do pôvodného balenia a prelepiť.
Štítok so spiatočnou cestou vybavíme my.
Spolu so správnym tovarom pošleme aj štítok so spiatočnou adresou a lepiacou priesvitnou obálkou.
Zoberte nový balík od kuriéra, otvorte ho a vyberte tento štítok. Následne ho nalepte na balík s nesprávnou veľkosťou a hneď ho odovzdajte kuriérovi.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môžete reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.
Ak si želáte reklamovať tovar, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Prosím vyplňte svoje údaje a stručne popíšte dôvod reklamácie. Protokol fyzicky vložte do balíka spolu s tovarom.
Formulár na podanie reklamácie si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.
Tovar môžete priniesť osobne alebo nám ho môžete zaslať prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu: REPRESENT Workwear, s. r. o., Klčové 2090/40, 915 01 Nové Mesto nad Váhom.
Prosím vezmite na vedomie, že s reklamovaným tovarom budeme manipulovať a preto nám ho doručte vyčistený.
Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.