Chat with us, powered by LiveChat

☀️ Júnová akcia 10% na všetky produkty značky CXS 🎉 Zobraziť výpredaj

×

Platné od: 1.3.2025

Prevádzkovateľ e-shopu:

  • Obchodné meno: REPRESENT Workwear, s. r. o.
  • Sídlo: Klčové 2090/40 915 01 Nové Mesto nad Váhom, Slovensko
    Dovoľujeme si Vás informovať, že na uvedenej adrese sa nachádza iba obchodná kancelária a tovar sa tu nedá zakúpiť ani vyzdvihnúť. Ďakujeme za pochopenie.
  • IČO: 54756766
  • DIČ: 2121780661
  • E-mail: legal@representworkwear.com
  • Zapísaný v registri: Obchodný register Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 43926/R

Obchodné podmienky v skratke

  • Cena dopravy: Aktuálne ceny nájdete priamo v košíku alebo na stránke O možnostiach doručenia
  • Možnosti platby: Online platba kartou, platba prostredníctvom Google Pay alebo prevodom na účet pomocou QR platby
  • Dodacie lehoty: Tovar skladom doručujeme do 3-5 dní a tovar od dodávateľov 1-3 týždne, v závislosti od toho, kde sa tovar nachádza. Informácie o jednotlivých výrobcoch nájdete na stránke Aká je doba dodania?
  • Reklamácie a výmena / vrátenie tovaru: Všetko prebieha online cez formulár na stránke Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi predávajúcim (e-shopom) a zákazníkom pri nákupe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.representworkwear.sk.

1.2. Používaním e-shopu zákazník potvrdzuje, že sa s obchodnými podmienkami oboznámil a súhlasí s nimi.

1.3. Ceny uvedené v e-shope sú konečné vrátane DPH. Cena nezahŕňa náklady na dopravu a voliteľné služby, ktoré sú uvedené pri objednávke. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ nie je uvedené inak.

1.4. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny tovaru v e-shope. Zmena ceny sa nevzťahuje na už uzatvorené objednávky.

2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

2.1. Kupujúci si objednáva tovar prostredníctvom e-shopu www.representworkwear.sk. Objednávku môže vykonať iba osoba staršia ako 18 rokov.

2.2. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží automatické potvrdenie o prijatí objednávky na e-mail. Toto potvrdenie slúži len ako informácia o prijatí objednávky, nie ako záväzné uzavretie zmluvy.

2.3. Kúpna zmluva je uzavretá až po doručení riadnej faktúry, potvrdení objednávky predávajúcim alebo po úhrade kúpnej ceny kupujúcim.

2.4. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade nedostupnosti tovaru, podozrenia na zneužitie e-shopu alebo iných oprávnených dôvodov. O odmietnutí objednávky bude kupujúci informovaný.

2.5. Kupujúci je pred odoslaním objednávky jasne informovaný o cenách, dodacích podmienkach, právach na odstúpenie od zmluvy, reklamačných podmienkach a ďalších dôležitých informáciách. Všetky tieto informácie sú dostupné v obchodných podmienkach na stránke e-shopu.

2.6. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci neuchováva individuálne kúpne zmluvy v tlačenej podobe. Objednávka je evidovaná v elektronickej podobe a kupujúcemu je na vyžiadanie dostupná.

3. Práva a povinnosti predávajúceho

3.1 Predávajúci je povinný:

  • dodať kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a lehote, riadne zabalený a pripravený na prepravu,
  • zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR,
  • poskytnúť kupujúcemu potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy najneskôr pri dodaní tovaru, vrátane všetkých zákonom požadovaných informácií,
  • odovzdať kupujúcemu potrebné doklady k užívaniu tovaru (návod, faktúru, prípadne záručný list).

3.2 Predávajúci má právo na:

  • riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny kupujúcim.

3.3 Nedostupnosť tovaru
Ak nie je možné dodať objednaný tovar z dôvodu vypredania alebo inej nedostupnosti, predávajúci ponúkne kupujúcemu náhradné riešenie. Ak kupujúci nesúhlasí s náhradným riešením, môže odstúpiť od zmluvy a predávajúci mu vráti uhradenú sumu do 14 dní.

4. Práva a povinnosti kupujúceho

4.1 Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný a dodaný tovar,
  • zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie v dohodnutom termíne,
  • pri preberaní skontrolovať stav obalu a samotného tovaru, prípadné poškodenia ihneď oznámiť kuriérovi a predávajúcemu.

4.2 Kupujúci má právo na:

  • dodanie tovaru v dohodnutom množstve, kvalite a termíne,
  • získanie všetkých zákonom stanovených dokladov k tovaru.

5. Dodacie a platobné podmienky

5.1 Dostupnosť a dodanie tovaru

  • Dodacia lehota sa môže líšiť v závislosti od dostupnosti tovaru. Predávajúci informuje kupujúceho o približnom termíne dodania pri spracovaní objednávky.
  • Ak sa nedohodlo inak, predávajúci expeduje tovar spravidla do 2 – 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Doručenie následne závisí od prepravcu. V prípade, že dodanie trvá neprimerane dlho, kupujúci môže požiadať o informácie o stave objednávky alebo v prípade závažného omeškania odstúpiť od zmluvy.
  • Kupujúci súhlasí s možným predĺžením dodacej lehoty v prípade výroby tovaru alebo iných nepredvídateľných okolností.

5.2 Spôsoby doručenia

  • Kuriérska spoločnosť
  • Packeta / Zásielkovňa

5.3 Prevzatie a kontrola tovaru

  • Kupujúci je povinný ihneď po doručení skontrolovať zásielku (tovar aj obal).
  • Ak je zásielka poškodená, kupujúci musí vyhotoviť záznam o poškodení s kuriérom alebo predajcom a bezodkladne informovať predávajúceho.
  • Ak kupujúci odmietne prevziať poškodený tovar, vrátenie hradí predávajúci.

5.4 Predávajúci nezodpovedá za:

  • oneskorené dodanie spôsobené dopravcom,
  • poškodenie zásielky zavinené dopravcom,
  • nedodanie tovaru z dôvodu obmedzenia dodávok zo strany výrobcu.

5.5 Možnosti platby

  • Online platobnou kartou
  • Bankovým prevodom

5.6 Cena dopravy

  • Náklady na doručenie závisia od zvoleného spôsobu dopravy a kupujúci o nich bude informovaný pred dokončením objednávky.

5.7 Zľavy a výhody

  • Predávajúci môže poskytnúť zľavy na registráciu do e-shopu alebo opakovaný nákup.

6. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

6.1 Na všetky produkty sa vzťahuje 24-mesačná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak.

6.2 Kupujúci má právo na reklamáciu v prípade vady tovaru.

6.3 Reklamácie sa uplatňujú výhradne prostredníctvom online formulára na stránke: representworkwear.sk/vratenie-a-reklamacia. Po odoslaní formulára obdrží zákazník potvrdenie a ďalšie pokyny.

6.4 Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej uplatnenia.

6.5 Ak je reklamácia uznaná, kupujúci má právo na:

  • opravu tovaru,
  • výmenu za nový kus,
  • primeranú zľavu z ceny,
  • vrátenie peňazí, ak nie je možné tovar opraviť alebo vymeniť.

6.6 Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri doručení. Ak je obal viditeľne poškodený, je potrebné spísať s kuriérom protokol.

6.7 Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené:

  • bežným opotrebovaním spôsobeným používaním,
  • nesprávnym používaním alebo údržbou v rozpore s odporúčaniami výrobcu,
  • mechanickým poškodením (natrhnutie, predratie, prepálenie, chemické poškodenie a pod.),
  • poškodením spôsobeným neprimeranými podmienkami pri používaní (extrémne prostredie, agresívne chemikálie, vysoké teploty a pod.).

7. Odstúpenie od zmluvy (vrátenie alebo výmena tovaru)

7.1 Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.

7.2 Odstúpenie od zmluvy sa uplatňuje výhradne prostredníctvom online formulára na stránke representworkwear.sk/vratenie-a-reklamacia.

7.3 Tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale. Kupujúci môže tovar v primeranom rozsahu vyskúšať, ako by to urobil v kamennej predajni.

7.4 Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ predávajúci nesúhlasil, že ich uhradí.

7.5 Vrátený tovar musí kupujúci odoslať najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na adresu predávajúceho, ktorá mu bude oznámená po vyplnení formulára.

7.6 Predávajúci vráti kupujúcemu plnú sumu za tovar vrátane nákladov na dopravu (ak boli účtované) do 14 dní od prijatia vráteného tovaru. Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.

7.7 Ak je vrátený tovar poškodený, nekompletný alebo preukázateľne používaný nad rámec potrebný na vyskúšanie, predávajúci môže požadovať primeranú náhradu za zníženie hodnoty.

7.8 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ak ide o:

  • Tovar vyrobený na mieru alebo prispôsobený špecifickým požiadavkám kupujúceho.
  • Použitý a opotrebovaný tovar, ktorý už nie je možné predať ako nový.
  • Hygienické a ochranné pomôcky, ktoré boli rozbalené (napr. rukavice, respirátory, spodná bielizeň).
  • Tovar, ktorý bol po prevzatí zmontovaný alebo inak upravený tak, že ho už nie je možné uviesť do pôvodného stavu.

8. Osobné údaje a ich ochrana

8.1 Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s nariadením GDPR (EÚ 2016/679) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

8.2 Osobné údaje sú spracovávané za účelom vybavenia objednávky, doručenia tovaru a plnenia zákonných povinností (napr. účtovníctvo).

8.3 Kupujúci má právo kedykoľvek požiadať o opravu, výmaz alebo prístup k svojim údajom. Žiadosti sa podávajú e-mailom na adresu legal@representworkwear.com.

8.4 Osobné údaje sú sprístupnené iba nevyhnutným tretím stranám – napr. dopravcom na účely doručenia objednávky.

8.5 Kupujúci môže dobrovoľne udeliť súhlas so spracovaním údajov na marketingové účely (napr. zasielanie noviniek a akcií). Tento súhlas môže kedykoľvek odvolať.

8.6 Predávajúci uchováva osobné údaje iba po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu ich spracovania a v súlade s platnou legislatívou.

9. Alternatívne riešenie sporov

9.1 Každý spotrebiteľ má právo domáhať sa ochrany práv podaním návrhu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ARS) v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Počas riešenia sporu spotrebiteľ spolupracuje so subjektom ARS s cieľom dosiahnuť rýchly a efektívny priebeh konania.

9.2 V prípade cezhraničného sporu sa spotrebiteľ môže obrátiť na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne kontaktné údaje na príslušný subjekt ARS.

9.3 Pred podaním návrhu na alternatívne riešenie sporu odporúčame kontaktovať nás e-mailom na legal@representworkwear.com, aby sme mohli situáciu vyriešiť k vašej spokojnosti.

10. Záverečné ustanovenia

10.1 Tieto obchodné podmienky sa riadia slovenským právom.

10.2 Všetky spory medzi predávajúcim a kupujúcim sa riešia prednostne dohodou. V prípade, že sa nedosiahne dohoda, môže spotrebiteľ využiť alternatívne riešenie sporov podľa platných právnych predpisov.

10.3 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu obchodných podmienok. Zmeny sú účinné odo dňa ich zverejnenia v e-shope a nevzťahujú sa na už uzatvorené objednávky.

10.4 Dokončením objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.